Winkel en webshop
Levertijd 1-2 werkdagen
14 dagen retourtermijn

Bestellen via onze webshop:

Bestellen
Bestellen gaat makkelijk, Kies gewenst product en gewenste maat, klik vervolgens op bestel, waarbij dan de keuze volgt verder winkelen of naar winkelwagen. In de winkelwagen klik je op bestellen.  Je krijgt nu een overzicht van de artikelen die je hebt geselecteerd en NAW gegevens worden gevraagd om in te vullen. 

Klik dan op volgende stap, waardoor je in het betaalkeuze scherm komt. Kies hier de wijze van betaling, klik op akkoord met de algemene voorwaarden (te vinden op de homepage) en klik vervolgens op bestelling plaatsen.

De bestelling is nu definitief en bij ons binnengekomen, vervolgens kom je in de betaalkassa van Multisafe Pay om de betaling af te ronden. Stuit je hierbij op een probleem, laat het ons dan direct even weten via mail of telefoon.

U ontvangt vervolgens van ons een bestelbevestiging en op het moment van verzending van u pakket ontvangt u via de mail van ons een track en trace code van Post NL of Belgische Post. We streven ernaar u pakket binnen 2 werkdagen te verzenden. 

Verzendkosten
De verzendkosten zijn € 3,95, ongeacht het aantal artikelen. Bij bestellingen boven de € 25,- zijn de verzendkosten gratis.  Dit geldt voor zowel Nederland als België, Voor verzending naar overige landen kun je het beste even vóór het bestellen contact opnemen met ons via info@ninokinderkleding.nl

Betalen
Betalen is mogelijk via:

- iDEAL
- Overboeking
- MasterCard of VISA
- PayPal
- MisterCash (België)

Betalingen gaan via de betaalkassa van MultisafePay. Dit betrouwbare en SSL-beveiligde kassasysteem voldoet aan de hoogste veiligheidsnorm voor betalingsverkeer (PCI-DSS).

VEEL GESTELDE VRAGEN;

OP DE WEBSHOP IS MIJN MAAT NIET MEER LEVERBAAR. KAN IK DEZE TOCH BESTELLEN? 
Als er een maat van een bepaald artikel niet in de webshop staat, dan is deze (tijdelijk) niet op voorraad en daarom niet te bestellen.
 
KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?
Op het moment dat je bestelling verstuurd wordt, ontvang je per mail een track & trace code. Hiermee kun je de status van de bestelling bekijken.
 
KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?
Geplaatste bestellingen kunnen wij helaas niet annuleren, omdat deze automatisch in onze systemen verwerkt worden. Nadat je de bestelling hebt ontvangen, kun je deze retour sturen. Als je het artikel in een andere maat of kleur wenst te ontvangen, kan je het artikel (indien voorradig) ook ruilen.
 
IK BEN IN HET BEZIT VAN EEN KORTINGSCODE
Bij het afronden van je bestelling kun je jouw kortingscode invoeren in het daarvoor bestemde vakje.

Niño kinderkleding - Bestellen
zoom add-bag pencil arrow-down arrow-left arrow-right arrow-up bag caret-down caret-left caret-right caret-up check close down left minus plus right search star-half star up